Wat doet Thuiszorgvinden voor uw veiligheid?

Voor al onze gebruikers willen wij ons platform zo veilig mogelijk maken. Wij willen u graag nader toelichten hoe wij dat doen, zodat u daar een beeld van krijgt. Hieronder leest u de regelingen welke wij voor uw veiligheid & privacy toepassen:

  • Bescherming van uw privacy
    1. Uw woonplaats wordt nooit op wijk of straatniveau weergegeven, alleen op plaats niveau. Op deze manier vallen geen adressen te herleiden van gebruikers.
    2. U kunt zelf bepalen of u contact opneemt met andere gebruikers, hier bent u niet toe verplicht.
    3. Er worden nooit privacygegevens zoals u e-mailadres of woonadres weergegeven op ons platform, dit kunt u alleen zelf afgeven. De berichten tussen de gebruikers op het platform zijn beveiligd en niet voor anderen zichtbaar.
  • Persoonsverificatie
    1. Voordat een persoon ons platform daadwerkelijk kan gebruiken, krijgt hij of zij eerst een e-mail met daarin een verificatielink. Pas wanneer iemand op deze link heeft geklikt, weten wij dat het e-mailadres bij de persoon hoort en dus betrouwbaar is en mag hij of zij ons platform gebruiken. Op deze manier weten we zeker dat de persoon een eigen e-mailadres gebruikt voor zijn of haar account.
  • Controle hulp- en werkvragen
    1. Wij controleren alle hulp- en werkvragen op ons platform of deze aan onze algemene voorwaarden voldoen. Wanneer wij iets zien wat tegen onze algemene voorwaarden in gaat, nemen wij eerst contact op met de gebruiker. Samen proberen we dan tot een oplossing te komen.
    2. Mocht het voorkomen dat wij geen contact kunnen krijgen met personen die niet voldoen aan onze algemene voorwaarden, dan zullen wij genoodzaakt zijn het profiel op non-actief te zetten.
    3. U heeft twee optiemogelijkheden bij het aanmaken van uw account, of u maakt gelijk een hulp- of werkvraag aan of u wilt u direct reageren op een hulp- of werkvraag. Uit de praktijk blijkt dat er een hogere kans op een match is, wanneer u meteen een hulp- of werkvraag aanmaakt.
  • Klachten
    1. Heeft u een klacht over de website of een gebruiker? Deze kunt u op de klantenservice pagina aangeven door het contactformulier in te vullen. Wij zullen vervolgens uw klacht zorgvuldig in behandeling nemen.
  • Referenties
    1. Wij raden iedereen aan om referenties na te trekken. Dit kan door contactgegevens van de persoon zelf op te vragen of door zelf het telefoonnummer op te zoeken. Het is daarom belangrijk om bij een match een referentie over diegene te schrijven.
  • Aansprakelijkheid
    1. Biedt u particuliere hulp aan bij iemand anders thuis? Vraag voor de zekerheid altijd aan uw eigen verzekeringsmaatschappij waar u op moet letten. Dit kan per verzekeringsmaatschappij namelijk verschillend zijn.

Heeft u nog vragen? Via dit formulier kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.